10,000 تومان
-
فروشنده :
زهره استخر
-
- کد فایل : 56984
- فرمت فایل دانلودی : .pdf
- تعداد مشاهده : 12.8k
- فرمت فایل اصلی : PDF
- تعداد صفحات : 5
دسته بندی فابل ها
آخرین فایل ها
- بیشتر -گفتار ده ها سال است که برای تجزیه و تحلیل تماس های ضبط شده استفاده می شود تا شرکت ها بتوانند اطلاعات مشتریان را با امید به بهبود فرآیندهای فعلی و تعاملات آینده جمع آوری کنند .
0
12.8k

راه حل های تجزیه و تحلیل گفتار ارزش خود را در کشف
موضوعات مورد بحث، احساسات ابراز شده، روندهای بازار بزرگتر، نقاط قوت و ضعف فرآیندها و محصولات، نحوه درک
مشتریان از پیشنهادات شرکت ها، و زمینه هایی که عوامل مرکز تماس ممکن است به آموزش یا مربیگری بیشتری نیاز داشته
باشند، ثابت کرده اند .
موضوعات مورد بحث، احساسات ابراز شده، روندهای بازار بزرگتر، نقاط قوت و ضعف فرآیندها و محصولات، نحوه درک
مشتریان از پیشنهادات شرکت ها، و زمینه هایی که عوامل مرکز تماس ممکن است به آموزش یا مربیگری بیشتری نیاز داشته
باشند، ثابت کرده اند .